True Blood Final Sezonu


Her zamanki gibi kitaplarını okumuş olduğum bir vampir serisi, True Blood. Okurken Japon bilim adamlarının sentetik kanı icat etmesiyle vampirlerin kendini ifşa etmiş olması mantık olarak çok hoşuma gitmişti ve itiraf etmeliyim ki ilk kitaptan itibaren serinin her kitabının çıkmasını ve Türkçemize çevrilmesini heyecanla bekledim.14 kitaplık serinin son kitabı olan Patron Ölüsü'nü özellikle (okumamak için) almayıp yaz tatiline sakladım(ki bu hafta alıp okuyacağım çünkü dizi başladı).

Dizisinin çekileceğini duyduğumda ise resmen mutluluktan havalara uçtum. Eric Northman karakterini kimin canlandıracağı sorusu aklımdaydı elbette ve Alexander Skarsgard müthiş bir seçimdi.



Sezonlar ilerledikçe senaristler kitaplardan oldukça uzaklaşmış olsa da diziyi belli bir çerçeveden dışarı çıkarmadan başarı ile devam ettirdiler. Ve... benim de üzülerek tahmin ettiğim üzere tadında bırakarak bu sezon final yapıyorlar. 

Amerika'da gösterilen bir çok dizinin aksine kış aylarında değil Haziran sonunda ekranda olan True Blood başlasın diye yazın gelmesini beklemek çok eğlenceliydi. Bundan sonraki yazlar aynı heyecanla bekleyeceğim bir başka dizi çekilirse çok mutlu olurum.

Bu arada yazar Charlaine Harris'in de hakkını verelim; 62 yaşında bir yazarın günümüz gençlerini bu kadar iyi tanıyarak yeni nesil vampir serisi yazabilmiş olması bence takdire şayan. Evet, kabul şiddet ve cinsellik her nesilde iş görür ama yazarın 30 yıllık kurgu yazarı olması da büyük etken.


Başlangıçta Sookie Stackhouse karakterini hayalimdeki Sookie'ye hiç benzemeyen Anna Paquin'in canlandırmasına kızsam da oyunculuğunu ve karaktere uyumunu zaman içinde sevdim.

Favori karakterlerim ise elbette Eric Northman, Alcide Herveaux, Jason Stackhouse, Jessica Hamby, Pamela Swynford De Beaufort ve Lafayette Reynolds.


Alexander Skarsgard - Eric Northman


Joe Manganiello - Alcide Herveaux


Ryan Kwanten - Jason Stackhouse


Deborah Ann Woll - Jessica Hamby


Kristin Bauer van Straten - Pamela Swynford De Beaufort


Nelsan Ellis - Lafayette Reynolds

Dizinin seyirci kitlesi tarafından çok beğenilen Bill Compton (Stephen Moyer) ise baş karakterlerden olmasına rağmen kitapta da dizide de beni çekemedi maaalesef. Ama Anna Paquin'i çok çekmiş olacak ki evlendiler. (Dizi Dedikodusu da yaptım hihihihih)

Benden bu kadar vampir serisi sevipte izlememiş olanlar (ki sanmıyorum) kesinlikle izlesinler, vampir serisi sevmiyorum ama değişik mi acaba diye düşünenler bir göz atsınlar bence.

Sevgiler...

















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)