DJ... Xenep In The House Again , Give Me The Music ...

Merhaba,

16 Mart'tan bu yana ne kadar çok zaman geçti ve ben blogumu iyice boşladım. Ama bu 3,5 ay içerisinde o kadar çok şey yaptım ki ... Ve zaman su gibi akıp geçti. 30'lu yaşlar çabuk geçer dedikleri bu olsa gerek.

Öncelikle yoğun tempoma sebep olan Müdür Yardımcılığı görevim 1 Temmuz itibariyle sona erdi, böylelikle yaz tatiline girdim ve 1 Eylül'e kadar da tatilde olacağım.

Mehmet ise 16 aylık olduğu için artık eskisi kadar yoğun bakım istemiyor. Bebeklikten çocukluğa doğru hızla ilerliyor diyebiliriz. Bir konuşsa geriye bir tek tuvalet eğitimi kalacak. Kendi kendine yetiyor maaşallah.

Gece uykusu sorunsalı da çözümlendi sayılır, artık bazen tek bazen de 2 uyanışla tüm geceyi tamamladığımız için uykumu daha iyi alıyorum.

İşte tüm bu olumlu gelişmelerden dolayı tekrar kendime ve dolayısıyla bloga vakit ayırabilecek duruma geldim. Şu an sadece bir çıkış noktasına ihtiyacım var. Her konuda yazabilme ve araştırabilme yetisine sahibim sanırım. Teklif ve tavsiyelere açığım.

Bugün MERHABA ile başlayalım , gerisi gelir zaten.

Sevgiler...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)