#berkinelvanolumsuzdur

Berkin ekmek almaya gittiğinde Mehmet'in yanındaydım. 
Berkin hastaneye kaldırıldığında da. 
Berkin bilmem kaçıncı ameliyatını olduğunda da. 
Berkin gözlerini 269 gün boyunca gözlerini hiç açmadan, 16 kg bu dünyadan ayrıldığında da Mehmet'in yanındaydım. 
 Şu an binlerce insan Berkin için sokakta, ben yine Mehmet'in yanındayım. 

 Sabahtan beri aynı cümleler aklımda ; "Berkin, Mehmet olabilirdi. Mehmet ise, Berkin." 

 Boğazımda düğüm düğüm kelimeler, gözümde yaşlarla, ama en önemlisi yüreğimde gerçek bir öfkeyle geçirdim bugünü. 

 Bugün evimde Mehmetleyim Berkin, ama sana söz Mehmet o bebekken yaşanan herşeyi bilecek ona tek tek anlatacağım. Ali abisini, Ethem abisini ve Berkin abisini daha nicelerini ve yaşanan herşeyi bir bir öğrenecek. 

Sana söz Berkin, Mehmet de bilecek yaşadığı ülkede bazen bir ekmeyin nelere mal olduğunu. 

 Ben sana sadece bunların sözünü verebiliyorum.



 

Çocuklar uyurken susulur, ölürken değil ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)