HARUKİ MURAKAMİ 村上春樹


Daha önce kitaplarından herhangi birini okumadığım bir yazara ait bir kitap alacaksam, genellikle ismi beni en çok çekeni tercih ederim. Normalde kitabın arka kapağındaki kısmı yada önsözü okumak daha mantıklıdır ama nedense ben böyle yapmayı seviyorum. 



2010 Haziran'ında İzmir'de çok değerli kankam Anıl Şahal'a doğum günü hediyesi almak için İngilizce kitap bakarken, Haruki Murakami'nin Kafka On The Shore kitabı (Sahilde Kafka) dikkatimi çekmişti ve onu satın almıştım. O gün bugündür, kendime de Türkçe yada İngilizce bir Haruki Murakami kitabı alıp bu SÜRREALİST KURGU yazarı ile tanışmalıyım diyorum. Nasip Ocak 2014'e imiş. 



Hnagi kitabını aldım dersiniz? KOŞMASAYDIM YAZAMAZDIM :) Yeni başladım , yavaş yavaş ve sindire sindire okuyorum. Çünkü bir yazarı ilk kez okuyorsam bu şekilde okumayı seviyorum. Ama şimdilik çok iyi gittiğini ve kendisinin diğer kitaplarını alınacaklar listeme eklediğimi itiraf etmeliyim.



65 yaşındaki Japon yazarın , hayatının çoğunda düzenli olarak koştuğunu anlamak için kitabı okumaya yada yukarıdaki resme bakmaya gerek yok. .kitabın adı yetiyor ;)

Ve... Haruki Murakami'nin Türkçe'ye çevrilmiş diğer kitapları :







Ve... en beğendiğim sözlerinden bir tanesi :

"Hayattaki değerler arasında, en taktir ettiğim ÖZGÜRLÜKtür."







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)