Yaşasın Kitap Fuarı

Evet yılın beklenen anı geldi :) Kitap Fuarı benim için yılın en güzel zamanı. Ama siz siz olun hafta içi gitmeyin. Neden mi? Çünkü hafta içi okullar öğrencilerini otobüslere doldurup fuara geliyorlar. Elbette gelicekler ve hatta özellikle çocujlar ve gençler gelmeli. Ama onlar toplu halde var iken rahat rahat gezilmiyor ve korkunç bir uğultu oluyor içeride haberiniz olsun. Kalanını resimler anlatsın. :)












Neler aldım? Öncelikle listemin yarısını bile alamadım baştan söyleyeyim :( Hem maddi olarak hem de taşırken bedenen çökmemek için elbette :))


Bunlar Mehmet İçin


Bunlar benim için


Bunlar İncelemek İçin 


Bunlar yeni 5. sınıflarım için


KİTAP DOLU BİR ÖMÜR DİLERİM HEPİNİZE.

SEVGİLER...














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)