Şampiyonlar Anıtı


Bugün  Büyükçekmece'deydim. Yazdan kalma bu son günde güneşin ve deniz manzarasının tadını çıkardım. Hazır oraya kadar gitmişken ŞAMPİYONLAR ANITI'nı da ziyaret ettim. 


Anıt 2000 yılında 1999-2000 sezonunda UEFA Şampiyonu ve Süper Kupa sahibi olan sevgili takımım GALATASARAY anısına yaptırılmış. Aynı zamanda o zamandan beri bu anıtta Süper Lig , Türkiye Kupası ve Avrupa Kupaları'nda şampiyon olan Türk takımlarının flamaları da sezon boyunca asılı kalmakta.







Bu anıt bana futbolun bir kent meydanında flamalar asılarak, anıtlar dikilerek yaşatılması gereken bir spor olduğunu ; futbolun insanları bir araya getirmek, stres atmak ve daha önemlisi gençleri güzel aktvitelere yöneltmekte bir basamak olarak kullanılması gerektiğini hatırlattı. Böyle yada değil tartışmak için değil , düşündüklerimi dile getirmek için yazdım bu sn satırları. Çünkü ben futbolu çok seviyorum. 

Sevgiler...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)