Cevizli Tulum Peynirli Erişte


Sizlerin damak tadına hitap eder mi bilemiyorum ama benim en sevdiğim makarna çeşidi EV ERİŞTESİ :) Hele de bu eriştenin yarısı tereyağı ile kavrulup çektirmeli pişirildikten sonra üzerine tulum peyniri ve ceviz içi ile servis edilirse "ALLAH ALLAH" derim :))) 


Eriştemizin yarısını tereyağı ve mısır özü yağı ile kavurdum.


Bu köpürme sırasında mutfağa yayılan o müthiş kokuyu içime çektim.



Eriştenin kalanını da ekleyip çok azıcık daha kavurdum.


Tüm erişteleri yarım santimetre geçecek kadar sıcak 
su ekleyip karıştırdım ve pişmeye bıraktım.



Bu arada ceviz içlerini elimle küçük küçük kırdım.



İzmir tulum peynirini rendeledim.


Güzelce pişen eriştelerimi ocaktan alıp ceviz içi 
ve tulum peyniri ile servis yaptım.



Afiyet olsun :)))

Bu arada ev erişteleri için değerli velim Hediye Gürbüz'e teşekkür ediyorum, ellerine sağlık :)






Yorumlar

  1. Çok güzel ben çok severim ellerine sağlık :) nasıl da güzel olmuştur misss gibi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)