Blogger Anneler'de Yayınlanan Yazım

Temmuz ayının başında Blogger Anneler'de yayınlanan diyet ile ilgili yazımı buraya eklemeyi atlamışım. Aklıma gelmişken ekleyeyim :)))


Zeynep Hanımın Kaleminden Diyet Serüveni


Merhaba Blogger Anneler,

İlk mailimiz Zeynep hanımdan geldi bende kendisinin yazdığı mailin tek satırına dokunmadan  olduğu gibi yayınlıyorum.
  Zeynep hanım tüm açık yürekliliğiyle diyete başlamasını, devam ederken hissettiklerini bizler için kaleme almış. 

Tesekkurler Zeynep hanım, hikayeni hiç üşenmeden tüm annelerle paylastigin, inandigin,  ve en önemlisi kendine 
boylesine saygi duyup bedenini sevdiğin için.....

Gönderdiğin fotoğrafları ekleyemedim word belgesi ile attığın için sorun çıkardı. Ama açıkca söylemeliyim ki harika 
görünüyorsun...



Yorumlar

  1. Ben görmemiştim canım, iyi oldu koyduğun...
    Yalnız önce/sonra fotoğraflarını göremedim; hoş, canlı gördüm kilo vermiş halini :)
    Çok tebrikler bebeim, ısrarla devam...
    Ben de dikkat etmeye başladım artık çocuklar 6 ayını doldukları için. Öyle ayılar gibi yemiyorum :)))
    Öperim tüm aile üyelerini mucks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce/sonra fotolarını pek beğenmedim, hazırlıksız olduğum için, önce fotosu yok düzgün :) Onun için koymadım.
      Teşekkür ederim kuzuşum. Sporla bir arada herşey iyi gidiyor. Mahir'in ilerlemesi daha iyi tabi. 107 kilo oldu :)))
      Sen de çok kendini yormadan başla ama kuzuşum. Daha emiyorlar ne de olsa.
      Biz de komacan öptük seni.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)