Merhaba Tabletli Hayat

Elektronikle içiçe ve bilgisayara meraklı bir aile olarak elbette uzun zamandır. Tablet bilgisayarlar dikkatimizi çekiyordu. Ama Apple marka ürünlerin faiş fiyatları beni oldum olası rahatsız eder ve Ipadlerin fiyatları da beni çok memnun etmedi. Üstüne bir de dayım kuzenim Ecrin'e karne hediyesi Ipad alıp ben de inceleme fırsatı bulunca, piyasadaki 300-600 Tl arası satılan diğer tabletlerin 1.300 Tl değerindeki Ipadle yarıştığını da gözlemleyince Apple'a para vermekten kesinlikle vazgeçtik. Normalde pahalı olsun, iyisi olsun mantığındayızdır hep ama gerçekten baktık baktık bir fark göremedik. 

Dün eşimle GTALK'dan yazışırken bana HEPSİ BURADA'dan bir tablet linki gönderdi. "Bak , bu çok güzel üstelik 100 Tl indirimde alayım mı sana? Okulda rahatça kullanır; Facebook'a , bloguna buradan girer; takip ettiğin dizileri de rahatça evin istediğin yerinde izlersin. " dedi. Bana da mantıklı geldi, eğer maddi açıdan müsaitsek sevineceğimi söyledim. 5 dakika sonra kargoya vermişler diyerek beni şaşırttı. Meğer ürün Hızlı Gönderi'deymiş. Öğlene doğru da geldi.

 Büyüklüğünün algılanması açısından elimi üzerine koydum ;)

Tabletimle dizüstü bilgisayarımı senkronize etme çalışmalarıma destek veren Panda Mahmut ve Mahmure Hanım'a çok teşekkür ederim.

Teknik kısımlardan anlayanların ve merak edenlerin MOBEE sayfasını ziyaret etmesini öneririm. Buraya uzun uzun yazıp sıkıntı vermeyelim ;)

Şimdi bir tane kılıf yapmak lazım bu tablete :) Nasıl bir kılıf yapmalı? Keçem var, kumaşım var, polarım var. Önerilerinizi bekliyorum. 

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bir yorum yazdım ama emin olamadım geldi mi gelmedi mi.
    Neyse güle güle kullanın demiştim.
    Bir de memnun musunuz onu merak etmiştim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)