Hediye, inceliğin tasviridir.


"Hediye, inceliğin tasviridir." diye yazmıştı Sevgili Ülkü, Blogger Anneler Hediyeleşme Etkinliği'ni bizlere duyururken. 

Sonra Sevgili Filiz, bizi Lemonade ve Rüya'sı ile eşledi. böylelikle süreç başladı.

Hediye alma konusunda sınır tanımayan ben, hediyelerimi aldım ve Elvancığım'a yolladım. Beğendi ve beni çok mutlu etti.


Mutluluğun devamı bugün geldi: Benim hediyelerim :)

Çok cici kedicikli t-shirt ve kolye, kupa, mesir macunu ve baharatlı çay 

  





Elvan'a yazdığım teşekkür mesajında ona da söylediğim gibi; pakketten çıkan notu ellerim titreyerek okudum. Paketi içim kıpır kıpır açtım ve dedim ki "Beni çok iyi tanıyan bir insan ancak bu kadar güzel hediyeler alabilirdi."

Buradan tekrar Elvancığım'a teşekkür ediyorum. Ayrıca Ülkü ve Filiz'e de teşekkür etmek isterim bize bu tatlı heyecanı yaşattıkları için. İyi ki varsınız hanımlar. 

Sevgiler...





Yorumlar

  1. Zeynep kupana bayıldım :))) üzerindeki çizim benim en beğendiğim çizimlerden biri :) hoş ben o kadın ne çizse bayılıyorum :) Etkinlikten memnun kalmana çok sevindim. Hediyelerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kupamı okula götürüp orada mı kullansam, evde mi kullansam karar veremedim Filizcim. Etkinlik için ben sizlere teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  2. Hediyelerin çok güzel, iyi günlerde kullan.
    Kedicikli kolyenin aynısından bende de var:) Tişörte ise bayıldım:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :))) Kediciklerimiz hep güzel zaten ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan çok güzeller:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)