Krem, Maske , Oje ...

Alışverişin her türlüsünü severim ama kozmetik ve cilt bakımı alışverişlerini daha fazla severim. :))))

Bu hafta cildimdeki lekeler için ORİFLAME'den bir maske ( Ecollagen [3D+] Whitening Intensive Mask) ,

GARNIER'den hepsi bir arada kapatıcı özelllikli krem ( Garnier BB Krem) ,




WATSON'dan Nailene Fransız Manikürü Kalemi ve Golden Rose Manyetik Oje aldım. 


Resim için OJE SİHİRBAZI' na teşekkür ederim.


Maskeyi haftada 1-2 kez kullanınca hafif lekeleri azaltıyormuş.
BB Kremi daha önce alıp kullandığım ve memnun kaldığım Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll on ürününe benzediği için düşünmeden aldım. Cildi nemlendirmek, pürüz ve çzigileri kapatmak, cilde ışıltı katmak, ten rengini düzenlemek ve cildi UV ışınlarından korumak için yeterliymiş. Deneyip görücez.
Fransız manikürünü çok sevmeme rağmen kalemsiz yapamadığım için en sonunda kalemi aldığıma çok memnunum.
Manyetik ojeyi ise uzun zamandır almak istiyordum, yeni fırsat oldu diyelim.

Çok yoğun bir haftanın ardından 23 Nisan hazırlıklarımızın iyiden iyiye artacağı 2. bir hafta beni bekliyor. En az öğrencilerim kadar heyecanlıyım bu 23 Nisan için. İnşallah bir aksilik yaşamadan ve yağış olmadan atlatırız.

Sevgiler...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)