Geri Dönüşüm Projesi - 3 : Her Yeni Satın Aldığımız Kıyafetle Biriken Düğmeler, Eskimiş Jean ve Yoğurt Kovası Kapağından Kapı Süsü Yapımı

Tatil dönüşü hazır işler yağunlaşmadan birşeyler yapayım dedim. Yılbaşı temalı kapı süsümün miyadı dolduğuna göre önceliği kapı süsüne verdim.

Bu aralar YOYO yapmayı istediğim için kapı süsümde; MİGROS'tan komik bir fiyata sadece desenini beğenip keser kullanırım diye aldığım yastık kılıfını ve eşimin eskimiş jean pantolonunu kullandım. Bu arada yoyo yapımını  NE DESEM BEĞENİRSİN blogundan aldım. Blogu hazırlayan 7 hamarat hanıma selam olsun :))


Yılbaşı Temalı Kapı Süsüm


Yeni Yoyolu Kapı Süsüm

Nasıl mı yaptım? 








En çok da birikmiş düğmelerle , eskimiş jeani kullandığıma seviniyorum. Bu arada kenara kurdele geçmeyi ihmal etmedim tabi ve taaa daaa.



Umarım beğenirsiniz , ilk yoyo denemem sonuçta :))

Bu arada sümbüllerim açmaya başladı . Morların tomurcukları daha çatlaktı , siftah morlardan bereket Allah'tan :)) Balkonum ve mutfağım mis gibi kokuyor.




Biraz sağa doğru eğildi ama dengelenir heralde daha sonra, dengelenmezse de destek yaparım artık.

Kitaplığım beni sümbüller konusunda da üzmedi. Geçen yıllarda SOFRA dergisi ile hediye gelen 11 SOĞANLI BİTKİ kitapçığı geldi aklıma bir baktım SÜMBÜL'ün de bahsi geçiyor. Kısa da olsa işime yarar :))





Günün en güzel haberi ise İKİZ ANNESİ lohusa tacını hazırladığım sevgili dostum DEDOŞUMUN ikizlerinin dünnyaya gelmesi oldu. Allah hayırlı ömürler versin hem anne-babalarına hem de kuzucuklara ve bana da bir bebiş nasip etsin en kısa zamanda. ;))


Bugünlük bu kadar dostlar kalın sağlıcakla. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)