Geri Dönüşüm Projesi - 1 : İnce Çorap Paketinden Kitap Ayıracına

Bugün itibariyle yaptığım geri dönüşüm vs projelerini de (fotoğraflamayı unutmazsam elbette) bloga ekleme kararı almış bulunuyorum. :)

Normal olarak içindeki çorabı çıkardıktan sonra çöpe attığımız çorap paketlerini, daha önce Ayda'cığıma (Anasınıfı öğretmenimiz) hediye olarak yaptığım kitap ayıracını yaparken sert kısım olarak kullanabileceğimi fark ettim.



Ben bu kitap ayıracını yaparken sert olması gereken iç kısımı kartonları yapıştırarak yapmıştım. Elbette zor değildi ama daha kolay bir yöntem varsa her zaman onu kullanırım.


Resimden de anlaşılacağı gibi çorap ambalajının birleşik olan iki köşesini kestim ve bir tarafı kare bir tarafı üçgen olacak şekilde makasla düzelttim. Böylelikle kartonları yapıştırmaya uğraşmadan kitap ayıracının içinde kalacak sert kısmı elde ettim.


Ardından elde ettiğim bu şablonları yapışkan kaplık ile kapladım. 2 farklı renk seçtim. Çünkü bunları da Ünzile'ciğime ve Kader'ciğime (çalıştığım okuldaki öğretmen arkadaşlarım) yeniyıl hediyesi olarak vereceğim. :)

Sonra silikon tabancası yardımıyla birine su taşı , diğerine kurdela yapıştırdım ki KOKOŞ olsun.






Ve ...  sonuç. Bence fena değil.

Yorumlar

  1. Ben bir çöpçüyüm, zaten hiçbirşeyi atmıyoruuum :))
    Ayraçların çok şeker duruyor kitap arasında, izninle facebook ta paylaştım :)


    Bir ara yorumlarından "kelime doğrulama"yı kaldırımısın kütfeeen :)

    YanıtlaSil
  2. Bir çöpçü daha geldiii:)))
    blog dünyasına hoşgeldin tatlım Banu nun facedeki paylaşımını görünce bir bakayım dedim ve ayraç süper olmuş çok beğendim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ben de çok beğendim.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hepinize teşekkür ederim :) Yapıyorum kendi çapımda birşeyler işte. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada izin ne demek dilediğiniz her kısmı paylaşın lütfen :) Mutlu olurum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)