Merhaba

"Bir blogda konu sınırlaması olmalı mı, olmamalı mı ?" sorusu ile oldukça fazla zaman kaybettikten sonra en sonunda MERHABA.

Benim ilgimi çeken, izlemeye değer bulduğum herşeyi buraya eklemeye karar vermiş bulunuyorum. Herkes kendi işine gelen kısmını takip edebilir böylece. Kısıtlamalara ne gerek var ki?

Blogun içeriğinde bol miktarda geyik; ilim, bilim, fen içine eklenmiş hobi merakı; kitap okumaktan, dizi ve film izlemekten zevk duyan bir insanın sancıları; müzik zevki çok çeşitli olan bir ruhun açlığı; bir alışveriş ve moda tutkununun paraları sokağa saçmamak için kendi kendine verdiği savaş ve yetiştiriliş tarzı dolayısıyla hem çok özgür hem de geleneksel bilgi küpü haline gelmiş bir kadının bilgi kırıntıları yer alacaktır. Daha sonra "Bunca şey okuyup takip ettikten sonra benim elimde bir hiç kaldı." hissine kapılırsanız günah benden gitmiştir. 

Çünkü ; ben yola TEORİ ve PRATİK, HİÇBİR ŞEY ve HERŞEY diyerek çıkıyorum ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar ve Yeni Okul Yılına Hazırlık

Bir Anne Adayı Olarak Öğrendim ki - 1 : PERSENTİL

SON YAPRAK (The Last Leaf)